Informatie Sponsoring

Biljartvereniging Vriendenkring heeft in De Zandloper een eigen accommodatie met liefst 4 biljarttafels.
Onze leden kunnen hier naar hartenlust hun geliefde sport beoefenen als recreant of als competitiespeler.

Momenteel telt onze vereniging 14 teams die in competitieverband spelen.
`s Middags wordt door 8 teams van Vriendenkring gespeeld in de Wijchense Biljartfederatie e.o.
`s Avonds spelen 9 teams van Vriendenkring in het district Nijmegen van de KNBB en 1 team in de landelijke kadercompetitie.
Verder wordt ons Biljarthome in de weekenden regelmatig gebruikt voor regionale en landelijke toernooien.

Bij alle wedstrijden maken we gebruik van digitale scoreborden. Deze scoreborden bieden ons de mogelijkheid om sponsoren in beeld te brengen door middel van een doorlopende diavoorstelling.

Wat hebben wij te bieden:

• Tijdens competitiewedstrijden wordt de diavoorstelling weergegeven waarbij de naam van uw bedrijf/organisatie (logo, informatie, e.d.) regelmatig in beeld verschijnt.
  • Op onze website (www.vriendenkringbergharen.nl) zal de afbeelding van uw bedrijf/organisatie eveneens in beeld worden gebracht.

Wat zijn de kosten:

Voor een dia vragen wij een jaarlijkse bijdrage van € 50,00.
Een eventuele volgende dia kost € 25,00 per jaar.

Hoe is de verdere procedure:

U levert de dia in JPG-formaat aan bij onze secretaris, zie onder het e-mailadres.
De dia wordt dan direct in de diavoorstelling opgenomen en op onze website geplaatst.
Jaarlijks ontvangt u van onze penningmeester een factuur die u kunt gebruiken voor uw eigen administratie.

Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact op met onze secretaris of met een van de andere bestuursleden.
Uiteraard bent u ook van harte welkom in ons Biljarthome