Districtsfinale Bandstoten 1e klasse bij Vriendenkring

Gepubliceerd op 24 maart 2024 om 16:59

In het weekend van 23 en 24 maart werd in het Biljarthome de districtsfinale Bandstoten 1e klasse door ons georganiseerd. Na de voorwedstrijden hadden zich 6 spelers weten te plaatsen waaronder Sjef Sengers.
Na veelal spannende wedstrijden werd uiteindelijk Erik Hermsen van biljartvereniging D.W.S. Central de districtskampioen. Samen met de nummer twee, John Zeelen van biljartvereniging OGC, mag hij uitkomen voor de Gewestelijke kampioenschappen die gespeeld worden bij ’t Zwaantje in Rijkevoort.

Sjef Sengers, die bij de voorwedstrijden in zijn poule de eerste plaats had gehaald, was dit keer niet bestand tegen de druk om voor het thuispubliek zijn beste spel te laten zien. Hij eindigde op de 5e plaats. Volgende keer beter Sjef!

Bij de prijsuitreiking bedankte voorzitter Toon Kersten alle leden die dit weekend hun medewerking hadden verleend bij de arbitrage en het verrichten van bardiensten. Een speciaal woord van dank was er voor Gerard Buijs en Theo Markese die ook dit weekend weer als wedstrijdleiders alles in goede banen hadden geleid.

Via deze link is de volledige uitslag te raadplegen.

Reactie plaatsen

Er zijn geen reacties geplaatst.