Vriendenkring 8 bekerfinalist

Gepubliceerd op 4 mei 2024 om 18:18

De afgelopen week vonden de halve finales plaats van de bekercompetitie van de Wijchense Biljartfederatie e.o.

Onze vereniging was liefst vertegenwoordigd met vier teams! Vriendenkring 2, 4 en 5 wisten hun wedstrijden helaas niet in winst om te zetten.
Vriendenkring 8 echter verpulverde hun tegenstander, Paschalis 5 met liefst 39-27 en liet daarmee duidelijk blijken wie de terechte finalist was in de C-klasse.

Ons team, bestaande uit Piet van Heumen, Gerard van Kraaij, Piet Cobussen, Piet Mollen, Rob Theunissen en Wout Loeffen gaan het nu aanstaande vrijdag 10 mei opnemen tegen B.C.A.H. 5 uit Wijchen.
De finalewedstrijden worden gehouden bij Verploegen in Woezik en beginnen om 13.00 uur.

Uiteraard hopen de spelers dat er veel supporters aanwezig zullen zijn om hun aan te moedigen.

Verdere informatie is te vinden op de website van de BFW e.o.

Mannen, heel veel succes!

Er zijn geen reacties geplaatst.