Opgave Reclame Scoreborden

Biljart Vereniging Bergharen biedt u de mogelijkheid om advertenties te plaatsen van uw bedrijf of organisatie op onze 4 digitale scoreborden. Op de 4 scoreborden loopt zodra de scoreborden worden aangezet een reclame rol waarop uw advertentie 10 seconden lang in beeld zal zijn. Enkele minuten na afloop van de wedstrijd schakelt de reclame rol over op de full screen modus van onze 32 inch schermen.

Één advertentie kost u als adverteerder € 50,-- per jaar. Iedere volgende advertentie kost € 25,-- per jaar extra. De advertentie wordt tot het einde van het kalenderjaar gratis geplaatst. De advertentiekosten gaan in per het begin van het nieuwe kalenderjaar. U kunt op ieder gewenst moment opzeggen. Vanaf het moment van opzegging zult u per het nieuwe kalenderjaar geen kosten meer verschuldigd zijn.

Voor meer informatie en of aanmeldingen kunt u zich melden via de contactpagina van deze website of bij iemand van het bestuur. Uw advertentie ontvangen wij bij voorkeur in HD-kwaliteit JPEG-formaat.