Uitslag poulewedstrijden Cocktailtoernooi

Gepubliceerd op 29 december 2023 om 23:49

Een week lang hebben we kunnen genieten van mooie en spannende wedstrijden. Het was duidelijk dat een toernooi waarbij je vooraf moet aangeven hoe je de carambole gaat maken heel anders is dan een normale libre- of bandstootwedstrijd.
Er werd fanatiek maar ook sportief gestreden om zoveel mogelijk punten te verzamelen.
Van iedere poule (zeven in totaal) ging de nummer één over naar de tweede ronde, aangevuld met de beste nummer twee. Vooral de strijd om de beste nummer twee duurde tot de allerlaatste wedstrijd.

Uiteindelijk werd Henk Bulte de beste nummer twee en kan hij samen met de poulewinnaars naar de tweede ronde. Dit zijn Wout Loeffen, Thé van Summeren, Gerard van Kraaij, Eduard Vermeulen, Kees de Haas, Toon Kersten en Marco Jansen.

Aanstaande woensdag 3 januari spelen we de tweede ronde, aanvang 19.00 uur.
In twee poules van 4 spelers (vastgesteld na loting) speelt iedereen die avond drie wedstrijden waarbij de eerste twee van elke poule zich plaatsen voor de kruisfinales op vrijdag 5 januari.
Op die avond wordt het toernooi uiteindelijk afgesloten met de finale.

Als organisatie hopen we dat veel spelers die nu zijn afgevallen ook aanwezig zullen zijn op 3 en 5 januari zodat we niet alleen voldoende arbiters hebben maar ook toeschouwers om de spelers aan te moedigen en daarmee voor een gezellige sfeer te zorgen in ons Biljarthome.

Ook een mooie gelegenheid om elkaar alle goeds te wensen voor het nieuwe jaar.