Aanstaande vrijdag finale Cocktailtoernooi

Gepubliceerd op 3 januari 2024 om 23:51

Op woensdag 3 januari werd onder grote belangstelling de tweede ronde van het Cocktailtoernooi gespeeld. De laatste 8 spelers streden in twee poules om de plaatsen 1 en 2 die recht gaven op plaatsing in de kruisfinales.

Om gedurende 3 wedstrijden de concentratie vast te houden bleek voor veel spelers een zware opgave.

Uiteindelijk werden Marco Jansen en Toon Kersten de poulewinnaars. Wout Loeffen en Thé van Summeren legden beslag op de tweede plaats.

Aanstaande vrijdag 5 januari worden eerst de kruisfinales gespeeld waarbij Marco Jansen het gaat opnemen tegen Wout Loeffen en Toon Kersten moet proberen om Thé van Summeren te verslaan.

Zie de volledige uitslagen, elders op deze website.

De organisatie hoopt dat veel leden de spelers komen aanmoedigen. Het is tevens een mooie gelegenheid om elkaar te ontmoeten en een mooi en gelukkig nieuwjaar te wensen.