Marco Jansen wint Cocktailtoernooi

Gepubliceerd op 6 januari 2024 om 12:15

Marco Jansen is erin geslaagd om op overtuigende wijze het Cocktailtoernooi op zijn naam te schrijven.
In de kruisfinales wist Toon Kersten te winnen van Thé van Summeren. Marco Jansen moest het opnemen tegen Wout Loeffen en kroop door het oog van de naald door Wout met een krappe 5-4 te verslaan.
De strijd om de 3e en 4e plaats leverde vervolgens een mooie overwinning op voor Thé.
De finale tussen Marco en Toon bleek een ongelijke strijd. Marco was er zeer op gebrand om een goede prestatie neer te zetten. Uiterst geconcentreerd wist hij zijn beste wedstrijd van het toernooi te spelen. In elf beurten had hij alle caramboles gemaakt. Toon bleef op zoek naar de goede vorm maar kreeg in deze finalewedstrijd geen schijn van kans.

Bij de prijsuitreiking bedankte Toon Kersten namens de organisatie alle deelnemers voor hun mooie en sportieve spel, ook arbiters en barmedewerkers werden gewaardeerd voor hun medewerking.
Hij noemde het toernooi een groot succes, niet alleen vanwege het getoonde spel maar ook vanwege de planning van de wedstrijden tussen en na de feestdagen. Veel leden kwamen naar het Biljarthome om de spelers aan te moedigen en elkaar te ontmoeten op de eerste dagen van het nieuwe jaar.
Han van den Berg stond vervolgens op om Jo Francissen en Toon Kersten te bedanken voor de uitstekende organisatie van het toernooi.